Dj R3pL!K - Power Mix Part.4(14.11.2010)



Cel de-al 4-lea Mix din seria Power Mix l-am facut pt o zi mai speciala si anuma 14.11.2010 ziua de nastere a mea . Desigur m-am gandit ca de data asta sa fac ceva mai special si chiar mi-a iesit ,eu zic ca este un mix foarte reusit si de aceea va invit si pe voi sa-l ascultati sau sa-l Download-ati. Va reamintesc   mix-ul meu il puteti asculta si joi 18.noiembrie pe Optik fm. Numai bine pana atunci ,va las sa v-a spuneti parerile voastre printr-un comentariu.ENJOY THE MIX!!!

 

TRACKLIST:
1.Essential groovers-that funky saxx - (jva and tommy the sound remix)
2.Filth & Splendour - Technique (Original Mix)
3.Kanio - tango (original_mix)
4.Tomcraft - room 414 (cant get away)_(tube and berger remix)
5.Kismet - Surreal (Dominic Greene Remix)
6.Kelly rowland - commander (ralphi rosario remix club edit)
7.Paula seling and ovi - playing with fire (fly_djs_remix)
8.Daniel Bovie Feat. Chappell - Just Dance (Romeo Blanco Remix)
9.Remaniax - So High (Original Mix)
10.Inpetto - Catwalk (Original Mix)  



2 Responses so far.

  1. Anonim says:

    fff cool piesele..bravo..vizionez in fiecare zi...

  2. R3pLiK says:

    Multumesc foate mult.M-a bucur enorm ca accesezi zilnic site-ul .Te mai astept si alta data si cu mai mult comentarii ;)

Leave a Reply