1000 = 2 ani Happy Birthday MbR !!!


15 Decembrie 2011 = 2 ani MbR = 1000 de postari .
Da  azi 15.12.2011 MusiC By R3pLiK implineste 2 ani de la primul post scris pe acest blog ,primul post fiind si primul meu mix Dj R3pLiK - First Mix se numea pe atunci si tot de atunci imi incepusem activitatea de Dj  dar totodata si de blogger .Pe parcurs am inceput sa scriu mai des pe blog adica scris  se refera la cautat cele mai noi  piese  electronice in general , house ,dance, tech etc. care au prins foarte bine fiindca asa sa facut blogul meu cunoscut ca fiind un blog de muzica noua in domeniul muzicii electronice.Daca tot am inceput primul post cu un mix de-al meu era frumos si astazi sa fi facut unul ,insa timpul nu mi-a permis asta de aceea nici nu am mai postat pe blog in ultima vreme din pacate , insa va promit ca v-oi face si acest lucru in scurt  timp, un cadou de la mine un mix numai cu muzica buna.Si daca tot acest post e al 1000  sper ca peste 3,4 ,5 ani sa se inmulteasca cu nr de ani.
MULTUMESC CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG ZILNIC DE 2 ANI  DAR SI CELORLALTI VIZITATORI.

Leave a Reply